שר הביטחון ללוחמי המטכ"ל: "צפויות פעילויות משמעותיות"

    קובי פינקלר 1 Comment on שר הביטחון ללוחמי המטכ"ל: "צפויות פעילויות משמעותיות"

    שר הביטחון יואב גלנט חיזק את לוחמי סיירת מטכ"ל בביקור בבסיסם על פעולתם לחיסול עשרות מחבלים, והדגיש כי צפויות להם פעולות משמעותיות עם הרחבת הלחימה: "גאים בכם על מה שעשיתם, וסומכים עליכם לקראת הרחבת המלחמה. תתכוננו ותערכו – יהיו עוד משימות, המלחמה רק החלה ולצערי גם יהיו מחירים"

    צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון יואב גלנט, סיים לפני זמן קצר ביקור בסיירת מטכ״ל. השר גלנט קיבל סקירה ממפקד היחידה אלוף-משנה י׳ על הפעילות המבצעית וההיערכות להמשך המלחמה. שר הביטחון שוחח עם הלוחמים ושמע מהם על קרבות הגבורה שניהלו נגד מחבלי חמאס בעוטף עזה. השר גלנט חיזק אותם על פעולתם לחיסול עשרות מחבלים, והדגיש כי צפויות להם פעולות משמעותיות עם הרחבת הלחימה.

    שר הביטחון יואב גלנט: ״קרבות מהסוג הזה, בהיקף הזה, לא היו מאז שנת 73׳. היחידה נלחמה במעלות ובמשגב ובהרבה מקומות אחרים, אבל פה הייתה סדרה ארוכה של קרבות קשים. הפעולה הלוחמנית וההרואית של לוחמי צה"ל – סיירת מטכ"ל כמייצג איכותי של העניין הזה, בלמה את האויב״.

    השר הוסיף ואמר: ״חבריכם נפלו על הגנת הארץ, אתם תלחמו על עתידה. אנחנו גאים בכם על מה שעשיתם, וסומכים עליכם לקראת הרחבת המלחמה. תתכוננו ותערכו – יהיו עוד משימות, המלחמה רק החלה ולצערי גם יהיו מחירים״.

    ״אנחנו נגיע לתוך השטח ונחסל את החמאס. פשוטו כמשמעו – אחרת לא יהיה לנו קיום כאן – זה תנאי" אמר השר גלנט.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מה עם בעזרת השם? מה עם תפילות? מתי ירד האסימון? כל המפתחות נמצאים בידי הקב"ה. אצלו המפתח להצלחה. רק מי שישים מבטחו בהשם יצליח. מאמין שהחיילים עצמם מאמינים בזה ובוטחים בזה. חבל ששר הביטחון עצמו לא אומר זאת טרם יציאה לקרבות כל כך מסוכנים. השם ישמור ויציל וישים השגחתו שחיילים אלה יצליחו בשליחות למען כבוד השם ועמו ישראל ויחזרו בלא כל פגע.